Sjukstugan

När ska vi bli friska.
Trodde jag var rätt så bra i fredags men men på lördags eftermiddags slog den till igen tjock i halsen hosta å snorig. blä. Sen på söndag när Jag å Nellie log sov (slappa) i soffan i nordkroken så kände jag hur gumman blev varmare sen vakna hon och var helt hysterisk men somna om så hållde hon på. Så en febrig Nellie har vi här. Och nu har det märkts att hon har feber somnade sittande i mitt knä i går ef å det gör hon aldrig annars. Så det blir ingen dagis för godingen den här veckan. Utan nu ska vi bli friska.
Kan säga att min plånboken kommer bli väldigt tunn kan jag lova. Jag ska va sjuk i morgon med får se om jag jobbar på onsdag.
Vi märkte i allafall skilnad på fredag när hon var ledig. för hon sov 2 timmar hemma och var en pigg och glad tjej på eftermiddagen.
Så här händer inte så mycket. Utan vi försöker bli friska Bye

Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

Ajdå, hoppas att ni snart blir friska och Nellie blir en glad tjej även på dagis eftrmiddagarna : )De är snorigt här med. Mer jag än Hampus, han är bara lite tät.

krya på

2009-09-22 @ 10:35:32
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0