Torsdag den 19 september

Lite funderingar. Vi har märkt nu denna veckan som C jobbar natt och godingen är på dagis mycket så är hon super trött och gnällig på eftermiddagen å det är ju inte kul alls eftersom man vill ju ha en glad tjej som man kan leka med när man kommer från jobb. Hon sover inte jätte länge på dagis kanske en timme å då har hon ju varit vaken sen 6 eller 6:30 å det är ju inte mycket för en ett åring och det tar ju på henne med alla intryck hon får på dagis.Sen vet man ju inte om hon blir extra trött för att hon är så tät i näsan. Men våra funderingar är om hon ska sova på eftermiddagen en stund för att orka. I dag fick hon göra det för hon var helt slut väkte henne efter en timme. Men då är ju problemet att hon inte somnar förrän nio på kvällen då och ska hon upp på morgonen för att gå till dagis å hur blir det då. Sen ska jag höra med personal en ide som Angelica sa att hon kanske ska sova i vagn i stället ,då kanske hon sover längre för det våre ju bra om hon sov längre på dagis 2 timmar skulle vara toppen för då kanske hon är piggare hemma sen.

ÅHH vad jag längtar nu till ett par saker. Jag och sambon och några kompisar ska till Lisberg nån helg nu innan dom stänger för att fira att jag fyllde 30. Ska bli så kul jag älskar nämligen Liseberg å alla åkaktrationer. Är som ett barn på julafton där. Så kul

Sen den 17 oktober ska jag och några tjejer på Ladies night ska bli så himla skoj. Å vilket ögongodis man kommar att se ojoj Andreas Johansson (dregel) så jävla snygg mumma. Ja man får titta fast att man har en älskling. Go mat å dryck med massa tjat å flabb. Ser verkligen i fram i mot detta.

Sen ska jag ju tatuera mig med längtar till det med. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0