Verkligheten är här

Japp idag var första dagen på jobbet efter 6 veckors ledighet å det kändes. Kan lova att jag hade rejällt med jobbångest igår. Sen gjorde det inte bättre av att min kära sambo retades hela dagen i går heller.

I morse när jag skulle till jobbet sa Nellie - Nej mamma obbet mamma va hemma. gullunge. Hon var lite  ledsen när jag åkte jag med. Saknade henne massor i dag och jag fick så många kramar när jag kom hem.Sen vart man ju tvungen åka tillbaka till jobbet igen det är ju så när man jobbar på förskola för vi planerar på måndagskvällar.
Men annars gick det bra jobbet. tar ett tag innan man kommer in i det igen eller rättare sakt att hjärnan kommer igång  igen den är fortfarande på semester haha.

Nellie ska tillbaka till förskolan igen imorgon efter 7 veckors ledighet. Går nog toppen. Ska bli intressant å se hur hennes humör blir. för under dom här veckorna hon varit ledig så har inga vulkanutbrott kommit. Utan hon har varit go och glad för det mesta. Har märkt att dom kommit när hon har varit på förskolan.

Vi var iallafall på boråsdjurpark å vi hade jätte tur med vädret kannon dag. å Djuren var framme så man såg dom jättebra. Nellies favorit djur är ju apor. Så dom var ju populärast. Hon vill gå tillbaks och kolla på dom hela tiden.
Sen spelad vi även minigolf igen. Det var inte lika kul denna gång flör banorna var skitsvåra.

Vi var även en tur till kusten på lördag. Det var ju så fint väder Vi gillar kusten är så mysigt. Sen var vi å bada på sikhall på söndagen. myshelg. Även en deltråkgöra han vi med som att tvätta. Nä nu var det slut på orden för denna gång. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0