hallo

Ha nu kom jag in på min blogg hemma.
Surisen är på bättre humör i dag tack för det. Men i eftermiddag har Nellie vart fly förbannad i stället vet inte riktigt vad som inte stämde för henne. För hon var på jättebra humör när jag hämtade henne från dagis. Å glad som en sol men en helt plötsligt så blev hon tvär arg. Tänkte att hon var hungrig så hon åt men var lika arg ändå. så in i sängen med henne för hon kanske var trött men blev då hysterisk tog upp henne gav henne  en flaska välling å då lugna hon sig så hon var väl vrälhungrig eller nåt. Sen var hon på bra humör.

Sen C  har börjat jobba dagtid så får jag inte ha tv för mig själv på kvällarna skittrist haha. för nu måste jag se på världens sämst program enligt mig det förbannad jävla simpsson. så nu får han allt börja jobba eftermiddag igen vill ha min tv i fred haha. Klart att det är bra å ha han hemma på ef men jag tycker det är rätt gått å vara själv med.

En helt annan grej som stör mig lite är när vi hämtar godingen på dagis är att hon  alltid har nappen i munnen  å  vi hämtar henne olika tider varje dag. lite sörrande vill ju inte att hon ska ha nappen jämt utan när hon sover å är ledsen. för dom säger ju samtidigt att hon alltid är så glad men varför då nappen. Ska prata med dom i morgon om detta.

Fasen har nog min stora gnälldag i dag. menmen så är det bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

vi har verkligen världens goaste barn. Johan och jag pratade om det igår, man märker verkligen att de tycker så mkt om varann och att det har känt varann sedan de var bebisar i magen =) är så glad att vi träffat er =) kärlek

hur gick det med förskolan? tog du upp napp besvären? kram kram

2010-02-11 @ 13:24:12
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag lovar, det är inte det =)

2010-02-14 @ 21:04:11
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0