Mina felsägningar

inget skryt det här, å skryta om att man säger fel är väl inte så värst å skryta om. Men i allafall så kommer orden felordning  i bland eller jag hittar på ord när jag inte kommer på det rätta ordet. Men i lördags så slog jag rekord i felsägning.

Jag körde bilen och min kära sambo sa något om varför gör du inte så att du fixar sidospegeln eller vad det heter så du ser bättre. Men eftersom vädret ser ut som det gör vill jag ha bägge händerna på ratten när jag kör så jag ska säga detta till min sambo men ut ur munnen kommer detta.

Jag måste ju ha bägge rattarna på bilen fattar du väl.
hahha min sambo tyckte det var skitkul och jag får höra det då och då.

sista veckan av min ledighet blä så trist. Jag njuter av att vara ledig med min lilla goding och den stora med. men han har jobbat i mellandagarna.Så jag och nellie njuter av varandra med bus lek å masssa mys. Nä nu ska jag gå och lägga en väldigt trött sessa.bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0