Tisdag 12 januari

Nu är man tillbaka till verklighet fast på 75% så himla skönt känns det att jobba så. Men det blir ju inte så länge om inte min C får jobb. Hoppas hoppas att han får jobb snabbt.
Så i morgon börjar jag elva så gött å Nellie ska till dagis där hon inte varit på en månad nästan får se hur det går.

För hon har blivit blygare nu det sista. Å det tar ett tag innan hon blir varm i klädderna. Men vi får se. hon går ju bara där i morgon sen ska hon inte dit förren nästa vecka och då blir det hela veckan. Men jsg tror hon kommer tycka det är kul att få träffa alla barnen.

Blä för januari den värsta månaden tycker jag å februari är lika illa. Blir alltid lite depp och mer nu med allt med saab och C s jobb. Kan det bli mars snart eller?

Nellie pellie är så go. massa upptåg å bus som gör att man smälter. Älskar den lilla busan.
Nu när hon är hemma med pappi på fm så ser det ut som orkanen vart framme när man kommer hem ojoj. okey jag är väl inte den värsta personen på att hålla reda på hemmet men lite i allafall. men han hade tagit disken i dag. tack

Avundsjuka på alla som ska till varmare länder vill  oxå. å få lite sol på mitt bleka fläsk.

Sen skulle det inte va fel med värsta drömvinsten på lotto. Jag vet precis vad vi skulle göra då. drömma får man men när man väl vinner så är det 25 spänn på triss hahah.

Å jag skulle någon gång  inom den närmsta månaderna behöva komma iväg på krogen för lite röj å fest. Ha för var man ute varje helg nästan var en riktigt partysessa men nu aldrig, lusten har försvunnit å jag tycker hellre om å vara hemme med familj för mys. men nu börjar det suga i partytarmen lite.

Hej hopp vet inte vad jag ska skriva mer så Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0