veckans skit dag

Ja söndag e inte nån favvodag. kvällen e värst man vet då att man snart måste gå och lägga sig för att det är jobbdag dagen efter.

Fan kan man inte ta å vinna högsta vinsten på lotta så att man fick vara hemma å göra det man vill eller göra  det som faller en in just då. vilket härligt liv man skulle ha. Bara sådär ta en resa till varmare breddgradet i flera veckor spontant. härligt gott skulle det vara men tyvärr så verkar det aldrig aldrig bli sanning jävla skit.

Januari februari tycker jag verkligen inte om alls blir alltid lite depp  skitmånader. å kan det bli lite varmare tack.

Nu ska godingen få gå på dagis varje dag i fem veckor som det ser ut nu eftersom C ska jobba dagtid. Vi får se hur detta går för hon har blivit en hemmaunge och blygare än hon har varit förrut. sen är hon ganska duktigtförkyld så vi får se hur natten blir om  det blir dagis eller inte.

Vi har träffat Angi å Anthon några gånger förra veckan å vad härligt goa våra ungar e. Nellie säger nu Anthon på sitt sett. gulleplutt. sen vill hon gärna kramas å pussas. men hon pussar för hårt ibland så hårt att Anthon ramlar.

I går lördag vaknar jag av att mitt lillunderverk pussar mig på munnen kan man vakna bättre svar nej så gött.
Sen en annan grej när man säger till Nellie att man älskar henne kommer hon fra å ger en en sån härlig puss på munnen.kärlek.

veckan som kommer är det jobb. gos med familjen. träff med kompisar å umgås med min lillsyrran. så bye till nästa gång. ska inte dröja lika länge till nästa gång jsg skriver


Kommentarer
Postat av: marita

Hej!

Ja, jag vet att det kan vara från sprutan.. Kunde bli feber och/eller prickar upp till 14 dagar efter vaccinationen.. Men hon har en prick i pannan å en på halsen å en på ryggen oxå.. Inte bara på framsidan längre.. Vi får se hur detta utvecklar sig..



Hoppas allt är bra med er..?

Ha det så bra!!

2010-02-04 @ 21:52:29
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0