Vilken torsdag

Dagen börja bra och jobbet var helt okey. Vi var å åkte pulka med barnen på jobbet och jag tycker det är lika kul som barnen åkte på hopp å greja så jag kommer la inte upp ur sängen i morgon haha gammal kärring som jag är.

sen åkte jag till nisse för jag ska vara handledare till en tjej i fem veckor. kul å få komma tillbaka till sin skola som handledare. En del lärare var kvar som jag hade när jag gick.

Sen till det stora dramma som hände på vägen hem. Vid nyströmshörna fast på andra sidan så lägger biljäveln av helt död var den. Paniken stegrar sig å jag börjar ringa till min sambo som vägrar svara ilskan börjar så smått komma. Å mer förbannad blir jag när C inte svarar å folk bakom mig börjar tuta på mig. till slut svara han men vet inte riktigt vad han kan göra han har ju ingen bil plus Nellie. kommer på att Angelica här hemma ringer henne men nej upptaget. ringer å ringer tillslut svara hon. Jag sa henne at du får komma hit å bogsera mig hon får lite panik å  säger jag kan inte bogsera men vänta lite jag ringer till någon annan å frågar. å jag försöker komma på någon annan som kan å är hemma. Men medans  jag ringer å håller på så är det flera som ställer sig bakom å tutar å jag kan lova flyförbannad blev jag på dom. tror dom att jag står där å tar en picknick eller å idioter alltså så mord tankar på halva trollhättan hade jag. tror ni att det någon som stannar å frågar om jag behöver hjälp. var NEJ. A ringer å säger att hennes pappa kommer tack tack räddar i nöden. kurt är min hjälte. som bogserar mig hem. Så idag är jag värd en stoooooor cola.

Sen väl hemma kommer Angi och Anthon hit. vi både  ärute och inne å leker å busar.
Nellie är en riktig tjej alltså. så  fort anthon tar något som hon har så gnälls det i högan sky å antthon tycker det är super kul å reta henne. det måste vi få bort lilla gnällisen.

Nä nu får jag inte sitta här för nellie vill ha välling å gå lägga sig. bye


Kommentarer
Postat av: Angelica

min pappa heter inte kurt =) hahahha, han heter leif..

2010-01-15 @ 09:58:03
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0