Halloj.

Dax för ett nytt inlägg. försökte allt förra söndagen men datorn var så seg så jag la ner.
Börja med å berätta att midsommar var bra med go mat , trevligt sällskap och fint väder. kommer bilder sen.

Men på tisdagen förra veckan drog vi till öland. Å sicken semester vi har haft så underbart har njutit som bara den. Att bara få vara familj å njuta av varandra helt underbart. Sen har ju vädret hjälpt till mycket oxå toppen väder. Så nu är man nykär i sambon å kärleken till Nellie är ännu större mys mys.
Vi har schoppat. vart på lådbilslandet, i borgholm på markand, badat, ätit gott och varit på ölands zoo och nöjespark. kommer bilder senare när jag har laddat in bilder i datorn.

Ũzoo vart det så bra först gick vi å kolla på all djuren Nellies favorit  djur apan fanns i masso olika sorter å utseenden. efter det var det dinosaurie land. och efter det var det dax för karusell åkning å nellie tjöt av skratt hon är inte rädd för fart den ungen kan jag lova. Sen åt vi jättedyra hamburagare som var blä. Efter maten gick vi på sagolandet. Sen hade dom ett vattenland som vi härjade jag å Nellie massa roliga rutchkannor å bassänger. Mes christer vågade inte bada riktig fegis är han. Sen avslutade vi med att titta på djuren igen. Man fick mata getterna pellets riktigt kul. Men Nellie sparade sina pellets till bättre behövande haha.

Lådbilslandet var ocå kul Nelle körde runt i traktor där hon fick gasa å styra själv. Sen hade dom karuseller där med å hoppsvamp. Men där hållde jag på att bli tokig för jag hade en hel flugsvärm på mig lukta mycket skit kan jag tänka mig haha inte en enda fluga på Nellie å C. Men Nellie skulle nog vara ett par år äldre för det fanns flera olika sorter bilar där man kunde köra runt på olika vägar å broar.
Kan bara säga att vi kommer att åka till öland fler gånger så fint å härligt där.

Men nu jobbar man en vecka till innan den riktiga semestern börjar (längta).

Här kommer bilder från midsommar och som vanligt är det jag som tar kort men ett fick jag vara med på haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0