Måndag

Uppdatering dax.
Förra veckan måndag till onsdag var jag å lillfisen med min mamma å lillasyrra i norge. Där vi hälsade på min morfar och  å andra slälktingar till oss. Plus att vi shoppade lite. Sen åkte vi runt och tittade på dom ställena som jag bodde på när jag var liten å även där min mamma växte upp. hel mysigt att bara vara vi tjejor å vara med sin mamma . man ska ta vara på tiden med sin mamma för man vet ju aldrig hur länge man får ha kvar dom. Fick ju C så bittert erfara i februari. Så en sån resa blir det fler gånger.

Jag å nellie är lediga å njuter men C jobbar skittrist är det. Sen ser vi inte så mycket av han när han väl kommer hem för då drar han iväg å gräver. men men så är det. vi får ta vara på helgerna istället. sen ska han vara ledig v32.

Vart ju fallen i helgen. jag å stumpan var nere på fredagen med Angi å Anthon vi hade det jättemysigt. På lördagen sov Nellie hos mormor. Så jag å C och några vänner satt här hemma å förfestade. och som vanligt var vi sega å komma iväg. men det är ju så mysigt å sitta hemma å tjata. För sen blir inte lika kul. Väl i öltälten fick man panik så mycket folk man fick stå som packade sillar så vi drog snabbt vidare. Vi hamnade då på butlers å det var helt ok. Men vi har hemma vid 2. För lill fisen skulle komma hem redan 8:30. Så man ville ju ha velat vilat huvud på kudden lite grann inna duracellkanin kom hem. Jag kan säga att vi tog det väldigt lugnt i går mådde la inget vidare men kul hade vi haft det. Bye
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0