Vilken toppen dag

Ja i dag har Nellie och jag varit med Anthon å Angelica på Liseberg. Vilken toppen dag så roligt tyckte barnen att det var. så mycket kul å se och roligt å åka karuseller. Men vädret va inte det bästa, börja bra med sol men den försvann å det blev lite kallt. Sen var det där med hur lång man är. Nellie pellie var några ynka cm från 90. så det var en del karuseller som vi fick avstå ifrån. En del förstår jag men kaffekoppen hallå jag åker ju med brevid ju. Anthon hade ju mer tur å var över 90cm. Roligaste tyckte Nellie var att åka farfarsbilarna å sagoslottet. Men Lisbergskanin var farlig barnen vågade inte hälsa på han.  Men ska all dit nån mer gång i sommar å då får allt Christer följa med. Tänkte ta med syrran då så jag å C kan åka lite karuseller såg en del spännande nya som jag inte åkt. Men är rätt trött så orkar inte skriva så mycket mer men här kommer lite bilder på våran roliga dag på Liseberg.

Här e godinarna i så söta kepsar vi hittade
Ni får ursäkta prickigkorven men finnarna har semester i mitt fejs just nu.
Suddigt men fint på Anhon å AngiSå spännande i sagoslottetDax för hambujaje å tola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0