ögoninflamtion,bvc å lite shopping

Ja min lilla goding har fått ögoninflamtion. Hon har i båda ögonen stackarn. Först var ögonen bara röda men nu har dom börjat kladda sig. så synd om henne så. Hon har inte varit riktigt sig sälv. Vi har varit hemma sen i onsdags. För hon hade inte varit sig sälv på förskolan så då tog jag ett säkert kort. Å tur var det för hon fick feber plus att hon hade något i munnen som gorde ont så att hon inte ville äta utan välling och youghurt var det ända som slank ner. Men sen blev ögonen mer å mer röda.
I dag har hon ätit som vanligt men ögonen har blivit värre.
märktes i kväll att hon inte var som vanligt eftersom hon somnade i mitt knä vid 18 redan . Å då vet man att något inte stämmer i kroppen på Nellie stumpan. För så lät brukar hon inte ge upp till John Blund.

Sen var vi på Bvc i dag å allt var toppen med goding hon är så duktig. Både med tal språk ligger framme i allt så man blir så stolt över sitt lilla härta. Sen är hon 12.2 tung å 88 cm lång. Trodde inte hon skulle väga så mycket utan ligga runt 10 kg. Så var hel nöjd.

Vi var en snabb sväng å handlade. Köpte en farsdagpresent till C. Sen när vi kommer hem så springer hon in till C å säger salonger till dig. gullunge fick viska lite till henne att present ska pappa få på söndag. Men hon ville gärna ge den i dag rotade runt i påsen för att hitta salongen (kalsongen) men jag hade tagit den redan. Inte lätt för Nellie å förstå. Men så himla gulligt. men går inte ha hemligheter med godingen  nu förstår jag haha.buder på en bild på Nellie från i sommras på en an våra båtturer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0