Måste

Jag bara måste berätta en underbar kommentar som min goding sa till mig i dag.

Vi ligger i soffan i dag på eftermiddagen å myser. Å Nellie ger mig massor av underbara spontan pussar så mysigt. Så jag vänder mig till henne å säger Mamma älskar dig så mycket. Får då som svar av Nellie - jag älskar ougurt (yougurt.) inte riktigt det svaret jag var ute efter men så gulligt å roligt haha. Min underbara unge.

Lite tur har man när man har en unge som inte är så stor för mycket av hennes vinterkläder som hon hade förra vintern passar fortfarande som t.ex hennes vinterskor. blir billigare då. Ska ta å prova hennes overoll hon hade med även fast vi köpt en ny så är det gött å ha två. Men vi har köpt höstskor till henne ett par fodrade joggingskor å ett par super läckra svart kängor med rosor på så snygga. Det är farligt dyrt å ha en tjej.

Sen om två veckor ungefär ska jag tatuera mig. längtar. Ska nämligen göra Nellies  fem månaders babyfot och hennes namn. Å så spännande. Å kommer det mer barn ska även doms fötter tatueras. Skulle gjort det förra hösten men det rann ut i sanden men nu jävlar ska det göras.

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ja, ungarna säger verkligen de härligaste sakerna : D



vad gott att hon kunde ha de från förra året. Blir som sagt lite billigare ; )



Åh, då ser vi framemot att de kommer komma bild på det! ; P

2010-09-28 @ 07:10:36
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0